O ile ustawienia Twojej przeglądarki na to pozwalają, ta strona zapisuje w plikach „cookies” informacje służące do prowadzenia statystyk. Możesz zablokować używanie „cookies” dla tej strony zmieniając ustawienia przeglądarki. Po ukryciu tego komunikatu nie będzie on pokazywany w przyszłości - do zapamiętania tej decyzji także zostanie wykorzystany plik „cookie”.
Rozumiem, ukryj ten komunikat
Letnia Scena Kulturalna jest jednym z największych projektów kulturalnym i marketingowym na polskim wybrzeżu. Świadomość marki i lojalność klientów budowana jest konsekwentnie od 2014 roku. Od sezonu 2016 do projektu dołączyła aktywnie Telewizja Polsat, dzięki czemu Scena Kulturalna i obecności na antenach tv grupy Polsat, stała się projektem o świadomości ogólnopolskiej.
Co się działo w sezonie 2018.
W okresie pełnych dwóch miesięcy letnich (01.07 – 31.08) postawiliśmy w topowych lokalizacjach nadmorskich w Jastarni, Juracie, Władysławowie, Jastrzębiej Górze, Karwi i Łebie profesjonalne namioty kinowo-teatralne gdzie (równocześnie we wszystkich lokalizacjach) codziennie od godziny 10 do 22 odbywały się różnego rodzaju wydarzenia (m.in. koncerty, kabarety, przedstawienia dla dzieci, spektakle i kino).
Ponadto w każdej ze Scen prowadziliśmy kawiarnie oraz księgarnie wakacyjną. W każdej z lokalizacji posiadaliśmy teren pozwalający na urządzenie strefy chilloutu i przestrzeni dla Partnerów.
Prowadziliśmy działania sampligowe, promocyjne i inne ustalone z Partnerami wykorzystując przygotowany i zmotywowany zespół pracowników.
W 4 lokalizacjach działały na plażach boiska do piłki siatkowej wraz z animatorem.
Zrealizowano road-show z wykorzystaniem foodtracka dla marki ZDROVO promujące produkty i nowy brand.
W czasie 62 dni trwania projektu zrealizowano:
Partnerzy projektu Scena Kulturalna 2018
Projekt mógł zostać zrealizowany, dzięki wsparciu finansowemu Partnerów, którzy w ramach współpracy otrzymali oprócz promocji swojej marki, możliwość prowadzenia działań marketingowych, promocyjnych i sprzedażowych. Partnerami Sceny Kulturalnej w roku 2018 byli:
Partnerzy strategiczni:
W ramach współpracy medialnej z grupą POLSAT wyemitowano 280 jednominutowych miniaudycji Morski Klimat w okresie od 02.07 do 09.09. Na 280 miniaudycji składało się łącznie 10 indywidualnych odcinków, poświęconych poszczególnym tematom i zagadnieniom, z których każdy został wyemitowany 28 razy po 14 na antenie Polsatu głównego i 14 na antenie Polsat News. W audycjach realizowane były również świadczenia dodatkowe dla Partnerów w postaci tablic sponsorskich oraz lokowania produktu. Średnia oglądalność (AMR) jednego odcinka na kanale Polsat (A4+,prime time) wyniosła 970 736 widzów a w grupie komercyjnej (A16-49, prime time) 373 853 widzów.
Regulamin imprez i sprzedaży biletów (PDF)
Wsparcie ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
Partnerzy Projektów:
Partnerzy Projektów:
Scena Kulturalna Sp. z o.o. SK Al. Rzeczypospolitej 14, lokal 2.7/2, 02-972 Warszawa
NIP 9512377215, KRS 0000499163, REGON 147114267, konto: Bank BNP Paribas konto nr 06 1600 1374 1849 4263 3000 0001